Image Alt

Onze trainingen

Fit for Business

Ons ‘fit for business’ concept kent 3 pijlers

  1. Sporten voordat je aan je werkdag begint (fit je dag beginnen)
  2. Sportief vergaderen (korte training, daarna lekker vergaderen)
  3. Bedrijfsfitness (éénmalig, óf structureel op een vast moment in de week samen met je collega’s/medewerkers trainen)

Small Group Training Fitnessboksen (bokspad en bokszak-training)

Tijdens fitnessboksen combineren we bokstechnieken met core-, kracht- en conditietraining. Een heerlijke full body workout!

Small Group Yoga sessies

Tijdens de Small Group Power Yoga sessie voer je de klassieke yogahoudingen in een vrij pittig tempo uit. Hierdoor ontstaat een aaneengeschakelde vloeiende serie dynamische bewegingen. In combinatie met een rustige, diepe ademhaling is het een totalelichaamsbeoefening gebaseerd op kracht, souplesse, uithoudingsvermogen en evenwicht.

Door met enige regelmaat aan Power Yoga te doen, wordt je lichaam al vrij snel leniger en krachtiger, verbetert je lichaamshouding én krijg je meer energie.

Small group HIIT:

Hight Intensity Interval Training

Trainingen op hoge intensiteit (HIIT) zijn heel effectief, maar alleen als je ze correct uitvoert. Daarom is onze 12-durende basistraining hieraan voorafgaand onmisbaar. Je traint ‘full body’ op hoge intensiteit: met meerdere pieken tijdens een training. HIIT betekent écht meer spieren en minder vet in minder tijd.

We stemmen de training af op het niveau van de groep, maar houden wel rekening met individuele trainingsdoelen. Je traint dus nooit te licht of te zwaar, omdat je altijd een tandje bij of terug kunt zetten.

Voor deze nieuwe SGT trainingen is er altijd eerst een intake en/of, assessment. Ben je nog niet klaar voor de SGT die je in gedachten hebt? Geen nood! Dan stomen we jou klaar!

Outdoor trainingen

Altijd al een 5km, 10km, halve of misschien zelfs een hele marathon willen lopen? Met de juiste aanpak en begeleiding loop je makkelijker, beter en fijner!
We trainen gericht in verschillende trainingsvormen zoals interval, Fartlek (vaartspel), duurlopen, tempolopen en heuveltraining. Daarnaast is er aandacht voor loophouding, loopefficiency en looptempo.

Blessurepreventie, het juiste schoeisel, wat te dragen bij welk weer en nog vele andere zaken komen aan bod.

De krachttrainingen in de studio zijn erop gericht zijn om het hardlopen makkelijker te maken en de blessuregevoeligheid verder af te laten nemen. Er is aandacht voor benen, billen, core en andere ondersteunende spiergroepen bij hardlopen. En natuurlijk wordt er samen hardgelopen. En gelachen, want samen hardlopen is leuker!

Elke dinsdagavond vertrekken er 2 groepen vanaf onze locatie aan de Jacob Catsstraat. In goed gezelschap én met optimale begeleiding loop je 1,5 uur:

18.30 – 20.00 uur (startersgroep)

20.00 – 21.30 uur (licht gevorderd)

Running Bootcamp

Wat is Running Bootcamp? Lekker outdoor trainen op een afwisselend parcours. Heel simpel gezegd: een combinatie van hardlopen en bootcamp.

Het is een full body workout in een groep. Hardlopen is de basis bij Running Bootcamp. We bouwen aan alle motorische basisvaardigheden: kracht, lenigheid, uithoudingsvermogen, coördinatie en snelheid. Een training bestaat onder andere uit hardlopen, intervaltrainingen en fitnessoefeningen.

Dit doen we volgens het ‘3V-model’: variatie, vies worden & vrolijkheid 😉

Wat maakt Running Bootcamp leuk?

  • Veel variatie
  • Met én zonder attributen
  • Het aandeel lopen gebruiken we als pauze, maar kan ook volgens de bootcamp principes uitgevoerd worden
  • Vies en nat worden mag
  • Lopen met een groep
  • Verdelen van oefeningen gedurende een training
  • Goede aansluiting op Obstacle Runs zoals bijvoorbeeld Ultimate Buffalo, Trailrunning en Mud Races

Meer weten? Neem contact met ons op of vul het formulier in. We vertellen je er graag over, maar ervaren is natuurlijk nóg beter, dus doe gezellig een keer mee!

Onze trainingen

Heb je minimaal 12 weken een goede basis gelegd met personal training? Dan zijn onze Small Group Trainingen een mooie aanvulling of vervolg.

Omdat je met een kleine groep traint, krijg je ook in deze setting optimale aandacht en begeleiding van ons. Er zijn diverse mogelijkheden in groepsverband.

You don't have permission to register
X